FOTO & VARDAG

Bowlinghallen

Hej! Idag var jag och bowlade. Gick ganska bra faktiskt, för att vara jag :) Blev inte så många och bra bilder, menmen.. Var väll lite skoj att spela, man gör det ju så sällan liksom, men nästa gång tror jag att jag går dit med mina kompisar! För idag var jag där med familjen, är faktiskt lite roligare att hitta på sånt med vännerna! Vad ska alla göra på nyår?? Själv ska jag, min pappa och lillebror åka ner till "skateholm" heter det, en liten by i ystad, ligger ute på landet, så det ska väll bli lite mysigt. Vi ska släppa såna thailändska lycktor och så,och jag har internet där nere också!, så det kommer förhoppningsvis vara bra uppdatering, det kan jag nästan lova! Men ni får ha en mysig fredagskväll! Kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback