FOTO & VARDAG

Gullig födelsedagspresent

Fick det här super gulliga 'te-kittet' igår av filippa, i försenad födeledagspresent. Hann aldrig blogga igår eftersom på kvällen var jag på resturang och åt mee
d min pappa, lillebror och min pappas "flickvän", eftersom hon fyllde år, veronica heter hon.. Men idag så börjar vi klockan 11, så nu hann jag blogga lite :) Idag får vi äntligen jullov!, vi ska bara gå i skolan en timme, sen äta lite gröt där också, sen ska jag nog en sväng till stan igen, måste köpa en sak till, till mina julklappar och så. Men vi hörs senare, bara jag som inte vågade somna igår?, var sjukt rädd för att världen skullegå under, än har den inte gjort det iallafall! jaja, vi hörs, kram<3 Btw. HÄR hittar du frågestunden! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback