FOTO & VARDAG

It's like heaven and hell

haha, hej.. Fråga mig inte om rubriken,. det bara blev så! Nu ska jag skypa med benjamin.. Har ändån varit en sjukt mysig födelsedag! Och det tack vare filippa, för om hon inte varit med skulle det varit den värsta.., vilket det nästan redan är. :/ F*CKING HAYLOR ÄR TILLBAKA!!!!!!! Och för er som inte vet så betyder det att Harry styles från One Direction och Taylor Swift dejtar.. FUCKMYLIFE.. Jag är cp arg men vafan, skit samma nu, jag får ta och leva lite normal liv nu och inte hänga upp mig på dem. Ja, jag försökte knäppa några bilder innan på Rush (valpen ska heta Rush nu) och några blev väll bra tycker jag :) Och igår fick jag en fin sån här "mugg-termos" som var jätte fin och som jag har önskat mig lite.. Så den tog jag också foto på. Men nu ska jag typ ja, göra lite.. Och sen får väll veckan bara rulla på som vanligt och snart är det jul igen JIPPIII, nej men jag hinner inte med riktigt här i svängarna! Nu försvinner ju snön igen, vafan jag har inte ens hunnit fota den eller åkit pulka eller nånting! Skit.., jävla skit. Och hunden skäller och biter i min kudde på natten.. Jag lider :) Ja, vi hörs , kraam <3


ha en bra tisdag! :)

2012-12-04 · 13:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback