FOTO & VARDAG

Nyårsafton

Hej! Och gott nytt år kära läsare :* Jag sitter framför brasan och väntar på att klockan ska slå tolv och man ska gå ut och kolla på alla fina raketer som skjutits upp på himmelen. Men det är lite tråkigt, för jag firar ju min nyårsafton ute på landet nere i ystad.., var precis för någon timme sedan hos min farmor och farfar och hälsade på, vi åt lite där och pratade för det var ju en evighet sen jag träffade dem, sen åkte vi tillbaka hit, ut på landet i det lugna, så vi ska sova här inatt och så. Kommer kanske åka hem till helsingborg imorgon igen, vi får se! Men ja, back to reality nudå ;) Ska försöka fota dem enstaka raketerna sen vid 12-slaget, så jag hoppas att jag kan lägga in dem bilderna på det ikväll, annars kommer dem imorgon! Om man bara tar en återblick på detta året som varit, så tycker jag att det varit ett hyfsat år faktiskt! Vart bara lite besviken på sommaren, har typ inte alls badat i havet så mycket, och det var en kort vinter.., ja, alltså inte mitt bästa år i livet, men det har ju också hänt en hel del bra och roliga saker:
 
-Köpte min kamera, fick ju även stativ, ett zoom objektiv och lite smått kul till den,som jag är jätte glad över
-Fått oförglömliga minnen med dem bästa vännerna i världen
-Tillbringat mycket tid med min familj
-Blivit en directioner, något jag är väldigt glad över, haha
-Köpt en underbart mysig hund
-Fått sjukt mycket bättre självförtroende, och vågat sticka ut mer än alla andra
-Fått drömmar om framtiden
 
... Och typ mycket mer...
Ber om förlåtelse för den sjukt dåliga uppdateringen nu.., hoppas att ni förlåter mig, haha :)
Men, som sagt, jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år, själv hade jag tänkt göra något extra imorgon, för att "välkomna" det nya året! Ha en fortsatt trevlig kväll, kram♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback