FOTO & VARDAG

Was born to be free

Hej! Hann precis ut och fota.., men så himla bra blev det inte.., men alltid något liksom! Är så himla trött! Man blir väll liksom det av att gå upp 6 på mornarna! Jobbigt.., men imorgon är det ju fredag så det ska bli fett nu med helg alltså! Tänkte göra typ en lista senare, där jag skriver sakere som jag är glad/blir lycklig över :) Kanske lite kul ju. Vill jätte gärna börja göra videoinlägg, men det är ju lite segt att redigera i windows moviemaker tycker jag. Fast man kan ju börja göra ett per vecka? Så kan man göra lite random grejer där.. Själv så tycker jag det är skitkul om man typ snackar om något speciellt i videoinlägget.., som tex igår kväll, när jag var tvungen att diska så stog jag liksom helt random och snackade om det här "haylor" ( Harry Styles & Taylor Swift). Lite kul ju :) Men ja, vi får se vad som händer! Lite spännande! Men nu måste jag plugga spanska! Vi hörs, kraam <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback