FOTO & VARDAG

Besatt

hejhej! Har typ blivit helt besatt i såna här 'fanfics'.., Det är som att läsa en bok, och så finns det ju så himla många att välja på, och vissa är bara så himla bra på att skriva historier + att man tränar ju på engelskan också, sjukt bra! Och vissa ord som jag inte kan eller fattar söker jag upp på google översätt.. :D Faktiskt jätte kul, jag tror min mamma snart kommer att ta min mobil och dator, för jag låg typ 2 timmar imorse och bara läste när jag igentligen skulle städa på mitt rum, mohahha.., Jag blev så sjukt skraj imorse, för jag låg i min säng, sen kom det en spindel och kröp på väggen, jag skrek som fan, om det är något jag hatar så är det spindlar :S 
NU: Så måste jag städa klart på mitt rum, duscha, packa för att jag ska till pappa senare och så.. Så jag måste börja med det nu, och när man har musik på så går det så sjukt mycket lättare! Nä, men nu måste jag göra mig i ordning och sätta igång här, för det ser ut som en soptipp och snart kommer alla spindlar och äter upp mig! ;'( 
KRAM <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback