FOTO & VARDAG

Dagbok

Hejhej! Nu är jag äntligen hemma, är typ helt slut.. Är sjukt hungrig också! Ska äta lite soppa snart :) Efter skolan spran jag ,hanna och filippa till bussen, sen åkte vi ner till stan.., för nu har vi bestämt att vi ska ha en dagbok! Eller kanske inte dagbok, men skriva ner alla tankar och funderingar och bekymmer i den, och kanske lite kärlek medmera? Sen efter det, åkte jag till skolan igen och hade utvecklinssamtal :S Gick bra faktiskt! Sen ska jag snart iväg igen, och då ska vi kolla på en valp, eller hund.., saksamma. En doggo argentiono hette den typ.. Jag vet ingenting om den rasen, men den hunden kanske ska bli en del av vår familj.., om man läst bloggen tidigare eller bara känner mig, så vet man att jag haft en hund innan, men han dog för 2 år sen.., och nu vill vi ha en ny hund! Eller min pappa vill, och jag med! :) Men nu ska jag äta, och lyssna på musik, kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback