FOTO & VARDAG

Heeeeeej hoooopp

Hejhej! ÅÅÅÅH, är så seg på att uppdatera! Förlåt, har bara varit en extremt lång, jobbig dag, och nu ska jag plugga snart. Antiken. Fml. Vi ska äta bakpotatis ikväll, och det ska bli fettgott! Asså ingen gillar måndagar, förutom att jag börjar 9.20.. men annars är måndagar ren skit. ASSÅ SNÄLLA NÅGON DRA FRAM TIDEN TILL LÖRDAG!!!!! Längtar som fan alltså! Fyller ju år på måndag, nästa vecka, så då ska jag, hanna, filippa och benjamin äta tårta. :) Btw, sökte upp hur en doggo argentino såg ut.., blev lite sådär överraskad, för om det finns något jag hatar är det pitbull hundar.., totalt ocoola och hemskt sjuuukt läskiga. SÅKLART så är ju doggo argentio typ också son en pitbull. Sista gången jag låter min pappa välja, för den här hunden kommer seriöst bita isönder mig :S HEEELP.. Nej, men nu finns ingen 'återvändo' så ja, hjälper väl lite att han heter harry och så får han ha typ nån sån liten stickad dräkt ni vet, på sig :) Då blir han nog lite gullig.. vi hörs, puss <3
Bilder på doggo argentino, valp/vuxen. 
 


Fyfaan vad gullig hund!:O

Svar: I KNOOOW.. Nej inte så gullig :)
Kajsa Leidersdorff Nord

2012-12-01 · 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback