FOTO & VARDAG

I might miss everything you said to me

Hej! Känner mig lite confused.. Nej men seriösta, jag vet inte vad jag ska göra.. Jo senare ska jag kanske till biltema (WOHOOOOOOOOOOO).., och kolla på den där hunden.., om det är en kille så ska den seriöst heta Harry, jag skämtar inte, harry ska den heta.. Min pappa sa det! Om det är en flicka.., vet jag inte.. men den vi ska kolla på är en kille, min egna lilla harry kommer det bli, som jag kan dela alla hemlisar med, en egen liten gullig vovve! Usch vad mysigt! Ja.., Men nu sitter jag och lyssnar på musik.. Asså jag vill bli lite så där känd.., eller typ göra en cover på någon låt, med filippa och hanna?! Det vore något! Nu ska jag hjälpa min lillebror med läxan, och jag ska också plugga :S Kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback