FOTO & VARDAG

Mot ishallen, snart..

hejhej! Idag har jag ju som sagt en sån här friluftsdag med skolan, där vi först ska till ishallen, sen ska vi till simhallen. Men, jag ska inte vara med på simningen, för jag är så himla förkyld. Asså det är skitjobbigt, nös typ 6 gånger på en liten stund imorse! Usch, fy det är as äckligt ju.. Också kan jag inte känna nån smak heller! :/ men jag ska iallafall åka skridskor, så det blir ju lite kul! Igår fick jag först en choklad kalender av min mamma, sen en av min mormor! Så nu har jag två, fett gott. Det här ska typ bli den bästa helgen någonsin, nej men typ! Imorgon ska vi ju fira mig, och det är ju lite kul att få presenter och träffa alla och äta tårta och sånt, sen på söndag så kommer ju nog hunden hem till oss(eller vi hämtar ju den), och så ska jag på julskyltningen med filippa, hanna och benjamin! Och på måndag ska jag , hanna, filippa och benjamin äta tårta, för då fyller jag ju år på riktigt! Riktigt kul. snart är jag ju alltså 13!!! Weeei.. Men nu ska jag nog ta något att äta tror jag, vi hörs senare, kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback