FOTO & VARDAG

Mums (:

Halloo! Idag är en sån dag när man bara vill sitta inne och bara mysa med en filt och lyssna på bra musik.. Och ja, det gör jag också. Köpte ballerina kladdkaka för någon dag sen men jag åt injte upp dem då, så dem sitter jag och mumsar på nu. Dem är super goda, nästan lika goda som oreos!, haha.. Känner att jag ska gå och ta på mig lite myskläder.. En låt har fastnat i mitt huvud, och det är den här "Rock me", one directions nya låt, den är super bra.. Och ja jag vet att man inte får lyssna på det i förväg för låtarna läckts ochsåvidare, men jag kan bara inte hålla mig! :D Det är så kallt ute också så att jag inte orkar gå ut och fota idag.. Så det blev lite bilder på ballerina kexen  istället! Men vi hörs, puss kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback