FOTO & VARDAG

Resten av bilderna från helsingfors

Hej, igen! Är verkligen jätte ledsen för den här dåliga uppdateringen.., Men jag blev galen när man inte kunde ha något internet i hytten utan var tvungen att bära upp datorn för alla trappor, och det tog MINST en timme att ladda upp 5 bilder! Så det gick bara inte, jag hade helt enkelt inte tiden att sitta och vänta så länge. Och det har ju gungat som in i, speciellt den här sista natten, man fick sånna små mini hjärtattacker varje gång båten dunsta i havet.. Och nu har jag ju såklart sjöben- alltså vart man än går så gungar det, så jag är fortfarande ute på havet, men jag är ändån hemma.., det är verkligen jättejobbigt! :( Hoppas det går över imorgon. Hann ju heller inte träffa Filippa nu ikväll.., Var tvungen att följa med och hämta katten, och när vi kom ifrån ett fullpackat tåg så regnar det ju såklart här i helsingborg också.., och så var det så himla mörkt! Alltså jag är så himlans trött nu!!, har knappast sovit något nu på två nätter eftersom det är så läskigt när det gungar och så mår man illa och så.., jag gör nog inte om det här med kryssning, iallafall inte viking line som vi åkte ,med nu. Ja, nu får jag sluta skriva.., men ni får ha det så bra tills imorgon :) Kraam <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback