FOTO & VARDAG

Saturday (:

Hej!
Eller typ godnatt, för om några timmar så ska man lägga sig, haha.Nu ska jag slå in lite presenter jag köpt idag! Både min pappa och filippa min bästavän fyller år nu i november, så jag köpte till dem.. Ja, idag så var jag på stan en stund iförmiddas.., och så lämnade jag in min mobil nu på lagning, så nu i två veckor typ ska jag ha en sån skit sony ericsson.., SERIÖST JAG KLARAR INTE AV DET...!!! Asså varföör alltid jag, med skit telefoner?! Usch, nej det är inte kul! Men som tur kunde jag iallafall spara några bilder på one direction, för annars hade jag inte klarat mig :) Nej nu ska jag slå in paketen, ska snart äta också! Förlåt för seg uppdatering! :S Kram <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback