FOTO & VARDAG

Söndag :O

Hejhej! Är väldigt glad idag, vet inte varför.. Det är liksom inte så bra väder heller :/ Men det är kanske att jag ska till pappa, och då har jag nära till mina vänner och kan ha följe med dem och allt! YEEY! Idag så ska jag somsagt till min pappa, och vara där i en vecka, sen ska vi fira han för han fyllde år i fredags, så jag köpte ju present igår :D Så snart ska jag packa lite.., och så. Har hittat en lite cool kjol hemma(Jag tyckte iaf det..) som jag provade igår, sen åkte en knapp av från den, så den ska jag sy fast nu, och bara lite sånt smått! För det är ju söndag, och det menas ju lite som en slappdag eller? Men ja.., jag ska iallafall börja göra lite nu då, vi hörs, kram! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback