FOTO & VARDAG

bläääääää

Haha, hej! Blev ett lite sent innlägg idag, för jag ,filippa och hanna kollade på film hela eftermiddagen.., The shining, Långtråkig men ändå ganska bra! Inte alls läskig faktiskt! :) Har heller inte hunnit fota, men jag 'test' fotade lite bilder i trädgården, och objektivet är helt klart bra! Måste verkligen plugga engelska nu, för jag har det tills imorgon och jag kan den inte så bra! :/ Men först ska jag äta, nu snart tror jag. Men om jag inte hinner gå ut någon dag nu , typ fredag/torsdag, så får jag ta det till helgen! Och nu någon gång i veckan ska jag ju också få min 1D affisch.. Glömde min andra hos min mamma, saknar den! Haha, nej men tror att jag ska gå och äta nu, är sjuuukt sur på min lillebror och lite på min pappa, dem är så dumma, jag får inte ha tvn!Nu kom pappas 'flickvän' också.., så då fick vi lite besök till middagen (y) Vi hörs ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback