FOTO & VARDAG

Det går inte att bara "glömma" något

Hejhej! Förlåt för extremt dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp,igår hade vi lite besök, och jag gjorde läxa medmera, idag har jag också varit upptagen nejmen jag gjorde anden i glaset idag, med hanna och filippa.. det är helt jäkla magiskt, nu när vi väl fick det att funka, vi fick kontakt med en ande, mer vill jag tyvärr inte säga.. Hehe, Nu ska jag strax äta och imorgon så blire frisören (a) Ska ÄNTLIGEN färga om håret, och för dem som sett inspirationsbilden jag la ut för ett tag sen, så kanske jag ska färga blå dip dye också.. Men det vet jag inte än :) Vi får se, kommer ju såklart bild imorgon på det också! ;) Vi hörs, puss <3
   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback