FOTO & VARDAG

Hej hopp nu är jag på båten!

hejhej! Nu är jag som sagt på båten.., Det gungar inte så mycket än, men det kommer det nog göra senare! Det finns wifi här men bara det att man måste sitta typ uppe vid resturangen, man kan alltså inte sitta i hytten :/
Nu är det bara kvällen som jag ska klara av och natten, sen imorgon har vi en hel dag i helsinfors! Ska bli roligt.., Är så sjukt uttråkad här på båten, det finns inte så mycket att göra.. SAKNAR ALLA MINA VÄNNEEEER! Ta hit dem snälla gud, haha! Jag glömde minneskortet till kameran nere i hytten, så först skulle jag leta upp vår hytt av alla tusentals, sen så skulle jag konka upp med laddaren och datorn för alla trappor för att komma till internetet! Så jag orkade inte springa ner igen för alla trappor och hämta minneskortet, så jag lägger ut bilderna imorgon!, har tagit massor eller ganska många bilder idag, både i stockholm och från båten! :D Nu ska jag kolla facebook och lite sånt innan vi går vidare till något annat ställe, kanske nåt karaoke eller något, hahahaha, och nej jag ska INTE sjunga karaoke.. Vi hörs imorgon! puss <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback