FOTO & VARDAG

jag har inga vingar, men jag kan flyga ändån

Heej!
Vad gör "alla"? 
Själv sitter jag i imn säng och lyssnar på musik, och snart ska jag äta lite och sen ska vi typ bara sticka iväg en sväng någonstans.., kanske ska träffa filippa senare, who knows? Inte jag iallafall! haha, Nej men jag ska till min pappa ikväll, sen nästa vecka är det ju höstlov! Då ska jag till stockholm, för första gången på 10 år! Ska bli fett kul, sen när vi sovit i stockholm en natt, ska vi ta en sån kryssning till helsingforrs, och sen tillbaka till stockholm, och nu det bästa....... På fredagen kommer ju one direction till stockholm och ska vara med på xfactor, och om dem kommer på torsdagen kanske jag träffar dem!!! Men det är ju typ 5% av 100% chans, men ändå?! Jag har en plaaan, heheh. 
Nu ska jag äta, har gjort en önskelista också!, kan lägga ut en bild på den sen! Kraam ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback