FOTO & VARDAG

över lycklig!

Heej!
Srtax efter jag skrivit mitt förra inlägg, så bestämde jag och min lillebror oss för att gå ner i parken och fota lite.. När vi kommit ut från ytterdörren möts vi av pappa, och jag går fram till bilen och ser ett berg av massa elektroniksaker. Han har såklart varit på rean på expert typ.., jag blev överlycklig när jag fick objektivet(zoom 200 mm) och  fjärrutlösaren  som jag önskade mig sjukt mycket till kameran! Och en väska.., Fast såklart fick jag ju det i förskott! Men ändå är det fett nice.. Så nu är jag i princip fullt utrustad.., och superglad. Ska ta såp många höstbilder nu innan löven faller av och så.. Nu ska jag snart krypa ner i min säng och drömma om allt! Haha, Vi hörs ;'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback