FOTO & VARDAG

smart-ass..

Hej!
Såklart så glömde jag ju minneskortet till kameran.., fick lite smått damp för det var den finaste solnedgång jag sett på länge idag! Men aja, har flera dagar på mig nu i stockholm och finland att fota, och jag har ju lovat att uppdatera väldigt ofta, iallafall 2 om dagen! :) Ska bara packa ihopa det sista nu, och jag fick en ny jacka nu ikväll också, älskar den! Sån dun, så den är jätte varm och skön, ligger och lyssnar på musik och har den på mig nu, frös innan så jag skakade tänder, så jag tog på jackan och då blev jag varm direkt.., haha! Men vi hörs imorgon, Jag skriver på tåget vid nio typ! :) Puss <3
 
Sjuuukt exited för den nya låten som släpps imorgon, kommer få spratt på tåget :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback