FOTO & VARDAG

WOOP WOOP

Heeej! Överlycklig att det blev som jag ville att det skulle bli! Verkligen superbra, asså kanske skule vilja haft en mer turkosare blå, men efter tre timmar blev det ändån som jag ville, min naturliga hårfärg och blå dipdye! 
As-bra.. Men nu ska jag lyssna på lite musik och sånt och bara njuta en liten stund.., sen på måndag bär jag av till stockholm och sen vidare till finland, ska bli fett! Men vi hörs, kommer såklart hålla er uppdaterade under hela veckan i stockholm, för såvitt jag vet så ska det vara wifi nästan överallt där jag ska vara, på tåget, hotellet, kanske båten.. vi får se! Kram! <3


Det blev as najs!! Du ska vekrligen vara nöjd!;)

2012-10-27 · 18:34:12

Det blev as braaaaaa Kajsa !! <33333;***

2012-10-27 · 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback