FOTO & VARDAG

do you really wanna live forever young?

Hejsan
Nu är  jag lite trött, gör inget mer än att kollar på tv, och så kan jag inte gå in på fb, twitter medmera på min mobil, för den har typ inte täckning eller nåt! Så nu är jag total beroende av datorn, för jag vill helst kjolla fb och twitter så att jag hänger med i svängarna, hahahahah.. Men ja, ville också säga en annan sak..............: BARA JAG SOM STÖR MIG PÅ "fake doctor martins" ?! Usch, dem är såå fula, och det har typ blivit ett mode nu, har sett det på sån sko reklam, och på gina! Nä det är verkligen en stor diss på dem!, Ska det vara dr martens ska det förihelvete vara äkta?! Ja, här kommer en bild på dem OTROLIGT
vackra skorna.. :// (och en på one direction) :P
 
GODNATT, och nu är det heeelg! BTW!, jag ska bli fotomodell när jag blir stor har jag bestämt! :))  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback