FOTO & VARDAG

Gud vad glad man kan vara..

Hejhej!
Rubriken säger väl för dem flesta att jag är glad.., men så himla jätte glad är jag inte! Jo jag är såklart glad för allt jag fått av min kära mamma.., men det är en annan sak också! Jag vet inte vad jag tror..
anyway, så hann jag inte skriva nått imorse för jag gick upp, kollade på tv, sen skulle vi ner till stan nästan direkt, orkade inte sätta på datorn, och så fastnade jag framför en film! :)
Men iallafall, så har halva min dag gått på stan, och det har varit super kul! Det kommer lite bilder här på vad jag köpt, ni kan kalla mig bortskämd man vill det.. Men det va jätte längesen jag hade en sån här dag med min mamma, och jag behövde lite nytt i garderoben.. :D Så ja.. men nu ska jag bara kolla lite på youtube eller så, kolla fb medmera! Bara liksom "chilla" :) Ha det bra! Kraaam 
Väst, H&M , 399:-
Hoodie, H&M , 149/249 :-
Rouge, Tiger , 20:- 
Sesamkex, Tiger , 10:-
T-shirt ,Gina tricot, 50:-
Typ 3-pack nagellack, Gina tricot , 60:-
t-shirt, H&M , 99:-
Byxor , H&M, 199:-


OMG så fina Kajsa <33333:**

Svar: tack, jag vet :D <33333 ;**
Kajsa Leidersdorff Nord

2012-09-22 · 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback