FOTO & VARDAG

Ingen stjärna lyser starkare än dig (one direction)

Heeeej!
Nu sitter jag och käkar glass och jordgubbar! Det förtjänar jag verkligen efter en så här lång dag i skogen.., jag är verkligen jätte trött nu, men det har varit SUPER ul idag, och det tack vare mina underbara vänner. Min hals är död och mitt huve snart också, nä men asså det är nog feber som spökar i min kropp, det va ju niall i one directions födelsedag idag, och såklart skrev jag grattis till han på twitter.. Sitter här med mitt mjukis ställ och lyssnar på nause, one direction och massa mer! Livet är bra ibland, inte för att jag är sjuk då.. :)) Puss&kraam! Men ja lite random bilder kommer det här:



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback