FOTO & VARDAG

saltkråkan..

Hejhej!
Nu är skolan slut, och jag kom precis hem dyngblöt typ.. eftersom jag cyklade och det ösregnade! :/Nu sitter jag som sagt och kollar på saltkråkan, och äter mackor och dricker oboy! Tog på mig lite mjukisbyxor och så nu för känner mig jättetrött och har litte smått ont i halsen! Tänkte jag skulle börja med något lite kul, som typ veckans vill ha, eller dagens outfit eller något! Kommentera vad ni tycker hade varit kul! :) Nu ska jag drömma mig in och kolla på lite youtube videor med one direction och sånt! :P pusshej :)
 
Min bakrund just nu på datorn, hahha.. :D


Snygg header!!!:o

Svar: tack! :)
Kajsa Leidersdorff Nord

2012-09-11 · 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback