FOTO & VARDAG

Dag 9: Vad jag ska göra i sommar

Denna sommaren har det väll planerats en del till, framförallt ska jag ligga på stranden så mycket som möjligt, Hänga med Filippa en hel del, åka upp till göteborg och hälsa på min moster och kusiner, åka till min mosters&morbrors sommarstuga i småland, åka till min pappas hus på landet utanför ystad, hälsa på farmor, medmera, men det är sånna saker jag brukar göra varje sommar. Denna sommaren ska jag, min mamma, min lillebror och petri bila ner till Italien, det är något jag defenitivt ser framemot, med tanke på att vi åker igenom ett par land på vägen ner, det kommer vara så mycket fint att fota, och jag har heller inte varit utomlands så mycket.., jag har inte sett resten av vår värld, så att bila till Italien ska bli kul. Väl i Italien (vi har inte bestämt riktigt exakt än, men som det ser ut nu ska vi till italien och så..) ska vi bo på ett ställe där vi solar och badar och bara chillar (tror jag.., höhö), Sen tar vi lite dags utflyckter till venedig osv. Har varit i Italien en gång innan när jag var 6 år gammal, kommer ihåg att det var superfint där.., men det tänkte jag nog inte på så mycket då.
 Det ska bli sjukt kul att fota, för förra sommaren var jag inte lika kunnig med min kamera som jag är nu och det känns som att jag är helt inriktad nu i det här med foto.
Mer än det resmässigt så har vi nog inte planerat så mycket mer.. Men det ska bli en kul sommar helt klart! Har sagt till mig själv nu att börja gå ut och springa typ varje dag nu så att man blir lite "fit" inför sommaren!
Denna sommaren ska jag även inskaffa (hoppas jag..) en Longboard, vans, massor med shorts, solglasögon, och bara vara den jag är och försöka njuta av sommaren.., och livet :)
Bilder på Italien från weheartit
 


Sommar då jävlar ska vi vara i farten!

Svar: Haha, ja då jävlar!
Kajsa Leidersdorff Nord

2013-04-02 · 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback