FOTO & VARDAG

Onsdag

Haha.., vackra bilder..
Hej! Är sjukt trött, har träningsvärk i benen och vill ta ut min pension i förväg.. Nej men seriöst, jag orkar inte meeeer.. Haha, vill bara sova och göra det jag tycker är kul och inte sitta i skolan! Hade en so grej igår, som verkligen var svår och som jag ver rejält nervös till, vilket gjorde att jag satt tyst hela tiden, och det var meningen att man skulle argumentera. Efter vi gjort det fick vi reda på att om man suttit tyst så fick man F.. Vilket jag då har fått (tror jag, eller jag är 99% säker). Så, ja det är ju inte så kul. Nu ska jag sätta mig och plugga lite matte som jag inte fattar ett skit av och spanska glosor. Ha det bra, Kram<3
 
 


åh vad fin :)

Så du är 99a? :O High five !;)

2013-04-24 · 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback