FOTO & VARDAG

Rush

Hans kära bit-leksaks-orm är i tre delar och hamnar snart i soptunnan, haha..
Hej! Idag är det lördag vilket är superskönt.., eller ja, ganska. Vaknade vid halv 5 av att min lillebror låg och kunde knappt andas för att han hade krupphosta. Så jag försökte hjälpa honom och fick gå upp och väcka pappa som ligger och sover i andra sidan av lägenheten.. Efter en halvtimme kunde han andas hyfsat igen och  då gick vi och la oss och försökte få några timmars sömn. Halv nio ringde min mobil och jag hann såklart inte svara eftersom jag sov djupt.., det var inget nummer jag kände igen, så jag frågade vem det var på sms och efter ca. en halvtimme konstaterade hon som ringt fel att hon hade ringt fel. Efter det kunde inte jag somna om och en timme senare gick jag upp. Nu ska jag och min pappa nånstans och kolla på nånting. Haha.., ni får ha en bra dag! Kram<3


men åååh va sööt hund!

2013-04-13 · 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback