FOTO & VARDAG

Söndag

Hej! Idag var det söndag och det är hemskt hur snabbt tiden går! Just nu sitter jag och lyssnar på musik, tänkte lägga mig och läsa lite i tidningen.., kollade snabbt igenom den innan och det verkade vara lite inspirerande, så det kan ju vara lite kul! Senare ska jag också hjälpa mamma hitta alla sommar/vår skor och kläder i källaren, haha, får väll se hur det går.. Innan idag var jag med pappa på söderåsen och satt där i solen, fast det blåste lite också.. Finns en bild på Instagram därifrån ifall ni vill se.., @kajsaleidersdorffnord heter jag där! Tog inte så många bilder, mest på mig själv när jag satt i bilen c: , Så det kommer nog inte in några på bloggen..
Annars har det inte hänt så mycket mer, har kommit in lite i polyvore nu och det ger sån inspiration och det är sjukt kul att sätta ihop outfits och kollektioner.., tycker ni ska kolla in den sidan och göra en outfit,
  Polyvore.com← :)
Det är ju superbra sida om man ska göra ett collage om vilka kläder man vill ha eller kanske bara för att bara få lite inspiration och testa sin stil smak :D
Hoppas ni alla haft en bra dag! Kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback