FOTO & VARDAG

Torsdag

Hej! Kom hem halv tre idag efter att ha haft den mest tråkigaste dåligaste vernissagen ever i skolan.. Jag och Filippa satt bara i ett hörn och väntade på att få komma hem. Dem bjöd på cider och salta pinnar som tog slut efter 10 minuter och allt blev bara så misslyckat, haha.. Har inte så mycket mer att säga än att ruccolan som jag sådde häromdagen har börjat växa.., och att jag ska läsa lite i en bok som jag hittade här hemma. Det är ju lite om den andliga världen och sånt vilket är väldigt spännande :) Men läskigt. Ute blåser det som bara den och man undrar lite vart värmen tog vägen!  Sitter och äter äpple och lyssnar på musik och väntar på att det ska bli fredag och helg, så att jag kan få sova uuut :)
 Hoppas ni haft en bra dag.., Kram<3
 


så söta bilder :)

2013-04-18 · 19:13:49

är boken bra ? :)
föresten, gillar bilden på dig! Du är jätte fin.

2013-04-19 · 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback