FOTO & VARDAG

Förbannad...

Hej! Var på ikea innan idag.., fick med mig hem ett nytt skrivbord, en sån här klädhängare och annat smått.., När jag hade satt ihop klädhängaren, så skulle jag börja med ett par "bockar" som skulle stå under skrivbordsskivan. Började då och tänkte, 'Ja men det här kommer ju gå lätt', men nej.. det gjorde det inte! Så ja, jag höll på där och så fastnade en mutter i en annan också försökte jag få av den och så satte jag delarna fel och fick göra om allt minst 10 gånger.. Det slutade med att jag slängde "bocken" i golvet, sprang in på mitt rum och skrek som in i och kastade massa och ja..
~NEVER AGAIN.., NEVER~
-Har jag lovat mig själv så ja..
Annars är det väll bra.., ska kanske ner på nån ljus-installations-grej som det är här i helsingborg nu. Vet inte om jag pallar längre, har typ tappat humöret nu, så ja, får väll se hur det blir, vet inte om filippa vill med heller..
Hoppas ni haft en betydligt bättre dag iallafall! Kraaam<3


sv: ajdå, hoppas det blir bättre då :) men har din dag varit bra? :D

2013-02-09 · 21:01:44

Vi har likadana kameror! :)

SV: Visst var dom fina;D
Allt är bra här iaf.

Har du instagram? Jag skulle bli jätte glad om du ville följa mig där, jag heter pontussgranlund

2013-02-10 · 01:52:21

Superfin blogg! Hoppas att du får en underbar dag (:

2013-02-10 · 09:01:21

SV: TACK! ♥

Låter asnice ! :D
TACK IGEN!

Ha en bra söndag! ~

2013-02-10 · 14:16:48

Grymt vacker blogg! :) Hoppas du haft en bra helg? Kram från Josefin!

2013-02-10 · 14:41:36

Hejsan! Fin blogg tjejen♥ Vilken är din favoritlåt just nu? kramkram!

2013-02-10 · 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback