FOTO & VARDAG

Let there be light

Igårkväll var jag, min mamma och min lillebror på "ljusfestivalen" som är här i Helsingborg nu. Hade nog förväntat mig lite mer än vad det var.., men det lilla som var vart väll fint det med.. :)
Idag har jag fixat lite och gjort om på mitt rum hos min mamma, det är därför jag inte hunnit blogga! Mådde riktigt dåligt innan, hade ont i huvudet och mådde illa.., men det känns bättre nu iallafall. Nu sitter jag hemma hos min pappa, så nu ska jag vara här en vecka :) Imorgon börjar jag vid 9:20 och på onsdag är vi lediga! Gött :D
Hoppas ni haft en bra söndag, kram<3


sv: Tack så mycket! Min helg har varit helt okej faktist! :)

2013-02-10 · 18:50:41

Vilka vackra bilder!
kram

2013-02-10 · 19:46:21

fina bilder:D

2013-02-10 · 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback