FOTO & VARDAG

Mellanmål i solen

Hej! Äntligen blir det vååår! Gud vad jag längtat och väntat! Solen skiner som aldrig förr och smälter bort all is och snö som ligger kvar. Hörde att det skulle bli över 10+ grader på fredag, så ja.., nu blir det varmt! SKÖNT! Så, jag tog en macka och lite oboy ute i solen och nu ska jag ta fram NO:n och plugga lite till provet imorgon! Var en liten sväng nere på stan med filippa innan, vi tog bara en glass och satt och njöt i solen, och så gick vi in i en second hand butik också, men det var himla dyrt där.. Men, ha det bra! Kram<3


sv: jag svarar på kommentarer! har du lov?

2013-02-27 · 16:05:18

Åååå vad gott det såg ut!

2013-02-27 · 18:43:34

sv; tycker jag med haha :D
allt bra? :)

2013-02-27 · 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback