FOTO & VARDAG

Sportlooov! :D

JAAAA! ÄNTLIGEN!
Äntligen sportlov.., fy vad skönt! Slippa att gå till skolan på en hel vecka, skönt! Själv gör jag inte så mycket, lyssnar på lite musik och drömmer mig bort :) Längtar ihjäl mig till sommaren alltså! Vill bara spola fram nu några månader så man kan få den förbaskade sommaren! Nu är jag trött på snön.. Min dag idag har väll varit lite sådär.., har haft lite av en otursdag kan man väll säga.., men ja.. Hoppas det vänder :D
Ni får ha en mysig kväll!, Ska försöka ha detsamma ;) Kram<3
Bild från i somras :)


sv: Men visst är dom!
Älskar dom allihop, så söta!

2013-02-15 · 18:27:52

Snygg blogg!

Sv; jag kommer tyvärr inte ihåg varifrån jag köpte den men priset var där vid 550 kronor, Kram!

2013-02-15 · 19:24:40

Kan inte vi försöka göra så att #NiallHoranRemoveHisBraces3rdApril trender på Twitter? :)
Kram <3

2013-02-16 · 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback