FOTO & VARDAG

Söndag

Hej! Idag ska jag nog inte göra något.., bara vara hemma tror jag.. Mår inte 100, har ont i halsen, hosta och är förkyld.., Har säkert lite feber också, känns det som :( Usch tråkigt är det.. Jag var på stan en snabbis igår, det är rea överallt, så jag hittade en kofta, en bikini, ett par strumpebyxor och ett par knästrumpor.., fick allt för bara 150:- Så dem köpen var jag nöjd med..! Känns riktigt skönt nu när det börjar töa, och all snön försvinner.. Det har varit lite för kallt tycker jag, man har ju knappt kunnat vara ute! Har tröttnat lite på snön också.., det ända jag vill ha nu är sommar! Bara sommaaar! :) Lite senare idag, typ vid 5, ska jag till min pappa, det har kommit dit en inneboende där, alltså en stundent som antagligen ska studera här i helsingborg eller i skåne..,Så han hyr ett rum hos oss. Han kommer från kanada och pratar bara engelska så vi får väll se hur det går, han ska bo hos oss i 6 månader också :s Önska mig lycka till!.. 
Känner att jag kanske borde göra ett videoinlägg snart..? Kommentera om ni vill se något speciellt i det eller om jag bara ska sitta rätt uppochner och prata.., Kommentera! :)
Ni får ha en bra söndag! Kramar<3


Tack..
Vad glad jag blir, detsamma!

2013-01-28 · 18:29:18

Svar; Tack så mycket! :)

2013-01-28 · 18:36:10

Den där bikiniöverdelen har jag med!:D

Sv: Tack detsamma!
Är allt bra?

2013-01-28 · 22:33:22

nice!

2013-01-28 · 23:30:23

Sv: Härligt, jodå det är bara bra med mig med:)
vad gör du?

2013-01-29 · 07:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback