FOTO & VARDAG

Bara så att ni vet... :D

Så! Har hållt på nu med designer hit och dit hela tiden.., hittar aldrig någon bra så det är väll bäst att jag har den som jag hade från alla första början.. Den som kom upp igårkväll blev inte bra alls, och denna som kom nu var väll någorlunda! Måste ändra det här snart! (Promise..) Nu har jag precis käkat lite pasta och väntar på att filippa så småningom ska komma, sen drar väll vi till citygross och köper godis eller nåt.. Vi får se :) Videon om "Min dag" kommer ut senare, men kameran hänger med ut nu, måste ju visa vad jag gör, hah! Solen skiner och det är bara så skööönt! Ha det bra! Kram<3


Fin blogg! Kolla gärna min och lämna en kommentar! ♡

2013-03-25 · 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback