FOTO & VARDAG

Dag 8: Några hissar/dissar

Vet inte om det är töntigt att skriva "hissar/dissar" istället för "saker jag gillar/ogillar", men om jag skriver hissar/dissar vet jag vad jag ska skriva.. :)
Hissar:
-Musik!, Det finns musik för alla möjliga humör man kan vara på och för vad man än gör. Musik gör en glad! Jag älskar musik.. :D
-Fint väder, Ja, fy vad skönt med fint väder! Sol och värme vill vi ha nu och inte nån dum äcklig kall snö..
-Husdjur, Alla vill väll ha ett husdjur. När jag var liten ville jag hela tiden ha en kanin och hamstrar. Men nu tycker jag det är lite mysigare med en hund eller en katt. Dem känner på nåt sätt av om man är ledsen och kommer och tröstar en, och dem är så gosiga. Spelar ingen roll för mig om man behöver gå ut med hunden varje dag, för det är bara bra att få motion och frisk luft!
-Godis, haha, ja nu när det är påsk så får man mycket godis, vilket är gott. Bara det att jag går och tar lite hela tiden.., får nog ta och dra ner lite på godiset :)
-Kärlek.., Kärlek är ju så fint.., bara man hittar "den rätta", vilket jag inte gjort ännu. Kommer antagligen inte göra det heller känns det som, int nu på sikt iallafall, haha.. Kanske till sommaren?, vem vet..
Dissar:
-Huvudvärk, Blä.., det är något jag hatar, vilket jag har ganska ofta. Men om man dricker lite vatten och tar en tablett så brukar det gå över.
-Snö, ja jag skrev det innan, men snö är något som dissas rejält nu.., usch, är sjukt trött på det! Men trots att det är mars månad, snart april så slutar det aldrig snöa! Jag vill ju ha vår nu!
-När saker inte blir som man vill att dem ska bli, Haha, ja., det är inte kul..
-Förkylningar, Jag låter jättekul när jag är förkyld haha.., men trots det så är det inte kul att vara det! Man blir det så lätt, tex. om det är kallt ute och man är för tunnt klädd(typ utan halsduk), så blir man förkyld efter det, vilket händer mig ganska ofta :(
-Hur lätt man kan störa sig på folk, Vissa personer är bara så speciella, konsiga eller ja.., sånna man bara stör sig på så himla lätt, hatar att man stör sig så lätt på vissa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback