FOTO & VARDAG

Måndaaaag'

Heeej! Försökte göra ett inlägg innan, men det gick inte att ladda upp bild då, för att min dator är totalt fu*ked up.  Nej men, har varit lite smått arg hela dagen.., på typ allt, haha! Men nu sitter jag framför tvn, ska upp tidigt imorgon, för att det kommer komma snöstorm imorgon så går det inte att cykla. Hände en liten olycka igårkväll i duschen.,(läs inte om du är känslig för blod..)råkade skära mig på benet, har ingen aning hur det kunde bli så, men nu blev det så, och jag cuttade typ upp en hel skinnbit, och det slutade inte blöda förrän nu, alltså typ ett helt dygn har det blödigt, och så skulle jag ta av plåstret i skolan idag, och blodet från plåstret bara rann ut på mitt ben och så fick jag linda toa papper runt benet. Urrrrk... Kollade på gumballs fantastiska värld innan, så sjukt gulligt program, love it :) Nu ska jag börja plugga, måste det, har prov på onsdag och har typ inte tränat alls.. Så nu ska jag plugga lite, ta en dusch, och sen ska jag lägga mig tidigt idag, annars kommer jag vara en zombie imorgon' :D Ha det bra finisar Kram<3


Jag har nu gjort ett länkbyte på dig :)

2013-03-20 · 18:46:31

Hej! Super fin blogg! Just nu har vi VECKANS BLOGG! Skulle var super roligt om du var med!!
Kram TF

2013-03-21 · 07:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback