FOTO & VARDAG

No Make-up

Godmorgon! Eller kanske god förmiddag nu.., eftersom klockan är halv tolv! (:
Jag ska snart börja göra mig iordning och efter det vet jag inte riktigt vad som händer.., kanske ska träffa filippa en stund. Det har varit så himla härligt väder nu varenda dag, vilket jag är överlycklig över. Håller på enmassa med min design, asså jag har inte blivit riktigt nöjd än.., men det är sånt man får sitta en hel dag och klura med. Bilderna(eller bilden..) ovanför tog jag igår morse, men kunde inte lägga in dem pågrund av min dator som höll på och bråkade med mig! Senare kommer också inlägget om "Dag 6: Framtidsdrömmar/planer". Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret! Kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback