FOTO & VARDAG

Plugg, Plugg och Plugg

Hej!
Ska snart sätta mig och plugga. Har matte och spanska tills imorgon och fredag.., har varit ganska mycket nu innan påsk, men det ska bli skönt med påsklov! Sitter och lyssnar på musik. Mår bara så sjukt bra av det! Ute snöar det, som bara den. Och jag har myst ner mig i min filt nu med datorn. Man ryser när man kollar ut!, man tänker på hur kallt det är. Alltså igentligen har jag inte så mycket kul att skriva om. Hade prov idag, och det gick faktiskt ganska bra! Har typ inte tränat alls, men på något sätt är jag nog den personen som inte behöver träna på något innan, för det känns som att jag får ett E även om jag sitter och nörd-pluggar. Men det nöjer jag mig med, för jag går bara i sjuan och jag ska inte in på nåt gymnasium eller nåt sånt shit ännu, det är först om 2-3 år! Ja, okej, jag ska bättra mig med pluggandet och så, men för mig gör det inget om jag bara blir godkänd, bara jag inte får F :s Nej men jag ska sätta igång och plugga nu, sen så ska jag sova, hah.. Nej men jag är as trött nu! Ha det braaa! Kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback