FOTO & VARDAG

Plugg

Oredigerade bilder, tagna med Nikon D3200 AF-S Nikkor 18-55 mm
Kan verkligen rekommendera Nikon D3200. Den är nästan som D3100, bara att tex. inspelningsknappen sitter ovanpå och är lättare att komma åt, upplösningen på den digitala skärmen är mycket bättre och andra små förbättringar. Min pappa köpte den och ska använda den till sitt jobb, och lite då och då ska vi byta kamerahus och även dela objektiv. Läs mer om Nikon D3200 här.
...Fast det var inte det jag skulle skriva om egentligen.. Hej! Jag ska snart ta en dusch, och efter det måste jag verkligen plugga. Det är så lätt att säga att man ska plugga, men  jag hatar att bara sitta rätt upp&ner och läsa, för jag får inte in ett skit i mitt huvud! Det kommer inte direkt gå så bra på proven, och att plugga är något jag verkligen måste bättra mig på. Vädret har väll inte varit direkt på topp idag och det gick ganska segt i skolan. Denna veckan har jag 2 prov, ett argument/en debatt (kommer gå åt helvete..),och idrottsdag hela fredagen.., Fullspeckad vecka och jag hoppas verkligen att vi någon dag kan klämma in en eftermiddag på stan vid havet med Filippa, glass och sol :)
Hoppas ni haft en bra måndag! Kram♥


Hejsan! Veckans blogg är nu dragen för denna vecka, så kika in på länken för att kolla om det blev du denna gången...
http://josefinesvard.blogg.se/2013/may/veckans-blogg-2.html#comment

2013-05-21 · 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback