FOTO & VARDAG

FRÅGESTUND!

Så! Nu sätter jag igång frågestunden.., Fråga vad som helst, det ni undrar :) Jag tror nog att jag svarar på några av frågorna på kanske fredag, och resten nästa vecka, eftersom att jag kommer vara i göteborg nästan hela julen. Men ja.., fråga på! Kram :D


Hur cool är jag på en skala från 1-10?;)

2012-12-18 · 17:40:16

Hur cool är jag på en skala från 1-10?;)

2012-12-18 · 17:40:16

favorit film ?
skola ?
favorit sport?
kär just nu ?
bästa vän ?
bloggar du följer ?
favorit artist?
favorit grupp / band ?
favorit låt?
gillar du justin bieber ?
vet du vem jag är ?
varför började du blogga ?
favorit i 1D ?
intresse?

2012-12-18 · 20:32:31

Om du fick pengar till en sak, vilken som hälst vad skulle du välja att köpa då?

Om du skulle åka till en öde ö vad skulle du ta med dej om du vara fick ta med dej en grej? vem skulle du ta med?

Om du bara fick låta på en låt om och om och om igen i en vecka vilken låt skulle du välja?

roses are red, violets are blue. If you don't like niall, there is something wrong about you. That boy is close to perfection. Without niall, there is no ONE!!!!!!!!<333:**

2012-12-21 · 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback