FOTO & VARDAG

i won't let this little things slip out of my mouth

Godmorgon! Idag är det fredag, en fredag som har varit sjuukt efterlängtad i flera veckor! Nämligen så att one direction idag kommer till x-factor, deras musik video till little things släpps OCH biljetterna till konserterten här i sverige nästa år släpps! :O BÄSTA DAGEN EVER TYP?! Nej men jag är iallafall sjukt taggad.. KÄnner mig sjukt utvilad nu och så, och jag har fortfarande sjöben.. Vart jag än går så gungar det, och det är inte så kul precis! :/ Ligger och lyssnar på little things nu, kan den utantill.. Den är så fin, och stämmer liksom verkligen, precis som om dem vet hur det är att vara tjej eller något haha.. Ska träfa filippa idag också, så det är verkligen en superbra dag! :) men vi hörs senare då, kram<3
http://www.youtube.com/watch?v=6wBzR7zhA0g  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback