FOTO & VARDAG

vovve och faster på besök

Hejhej!
Har haft en super msig dag idag!, Först åkte jag, filippa och hanna hem till hanna och bakade kladdkaka, sen cyklade vi ner till parken och satte oss i solen och åt kladdkaka och äppelpaj! Det var supermysigt.., nu ska jag snart äta. Och som sagt är min faster och hennes ggulliga hund här. Imorgon ska vi en sväng till ö&b och jag ska få min efterlängtade one direction affisch, sen tar vi en tur till skogen och hoppas på fina bilder på hunden medmera! Men det är imorgon det! Har inte tagit några bilder idag, och jag vill inte göra ett inlägg utan bilder, så det blir ingen från idag! Men vi hörs! Puss heejj <3
Bjuder på den här sjukt fula bilden på mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback