FOTO & VARDAG

Longboarding in the sunset

Jag köpte då denna på Toys R Us (LOOOL) i Helsingborg för 479:-
Enligt mig rullar den bra..., MEN helt snett. Ska försöka fixa det, och om det inte går så får jag beställa hem nya truckar (Heter det så?). I och med att longboarden "bara" kostade 479:- (Sjukt billigt för en longboard) så kan man ju köpa ett par nya truckar och behålla hjulen. Truckar kostar nog något runt 200:-, men jag är inte säker för jag har inte kollat på det än. Kommer nog bli en hel del "Meck" med den här longboarden, men det är den värd, haha :D


dat min på andra bilden, haha! Nu får vi longboarda tillsammans!

2013-04-20 · 22:59:55

haha h'rligt att åka longboard ju! :D hur gammal är du? :D

2013-04-23 · 21:43:25

Verkar så sjukt härligt att glida runt på longboard :D Och skitsnygg jacka har du med!!

2013-05-01 · 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback