FOTO & VARDAG

En helt knas bild

Hej! Dagen har för det mesta tillbringats i mitt rum där jag försöker få ordning. Håller på att göra om lite i min garderob. Asså det är helt sjukt hur mycket kläder man har ändån.. Även fast att jag rensat ur en massa så finns det ett helt berg kvar av kläder! Nu på kvällen blev det ett kvällsdopp. Vågorna vart så sjukt stora, och vi var i minst en timme.., sjukt kul :) Skolan börjar om mindre än 2 veckor och snart kommer väll ångesten börja. Får göra dem sista dagarna till dem bästa nu! Imorgon ska jag träffa Filippa och vi tänkte dra ner på stranden. Ska bli mysigt. Ska snart dra mig mot sängen, eftersom förra natten vart lite av ett helvete.. Det är så fruktansvärt varmt så man kan inte sova, + att jag drack cola igår kväll och det kanske beror på det också? Haha, jag får sluta dricka cola :( Jag hör av mig imorgon igen förhoppningsvis! Kram♥
btw, Min första video är uppe på youtube nu! Klicka på den rosa cirklen i menyn där det står "min youtube kanal" på för att komma till den! →



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback