FOTO & VARDAG

Min Lördag

Hej! I förmiddags tog vi en sväng ner till stan på jakt efter nya gympaskor (skriver mer om det imorgon), och lite annat smått och gott. När vi hittat det mesta drog vi oss hemmåt. Vid två åkte vi mot sofiero för att gå på den stora trädgårdsfesten.
Det fanns massor med stånd och grejer. Mitt favoritstånd var nog det här↑ Med superfina parrasoller, stora kuddar och massa annat mysigt man så gärna hade velat ha med sig hem. Men det var ju inte helt gratis...
Glas-kule-installation, Sofieros slott, och ett mäktigt växthus eller vad man ska kalla det.
Galen lillebror♥
Efter sofiero hamnade vi hemma hos mammas vän "agge".
Hennes gamla vovve är så söt!
Efter att vi ätit supergod tacos, satte vi oss ner i soffan och kollade tv..
Glass fick vi också!
Vid 8 drog vi oss hemmåt igen. Supertrötta och supermätta. 
Och nu sitter jag hemma och ska snart dra mig mot sängen. Är verkligen jätte trött nu, och känner för att sova ut ordentligt imorgon! Imorgon ska det städas och packas, ska nog till pappa. Sov gott! Kram♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback