FOTO & VARDAG

Mondaaay

Hej! Var i skolan innan idag. Segt är det.., att veta att det är där man ska spendera sin tid nu i flera veckor tills nästa ledighet. Segt med alla läxor. Allt är bara segt med skolan. Usch. Nu ska jag gå och äta lite och efter det ska jag fortsätta kolla runt lite på internet. Tänkte bläddra runt lite bland youtube.. För en timme sedan satt jag på vårdcentralen. Hela min innersida på smalbenet hade domnat bort, så vi kollade upp det. Det slutade med att jag fick ta stick i fingret och i armvecket :s Dem trodde jag hade borelia, men det har jag inte.
Dålig uppdatering, i know, men det blir bättre snart!  För er som missat min nya video på youtube kan klicka på "min youtube kanal"-skylten i menyn! →
Ha deet bra! Kram♥ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback