FOTO & VARDAG

Allt det som hänt

 
Tjena
Ja, de har ju hänt ett antal saker under den här veck(orna)an jag varit borta från bloggen. Jag har fyllt år, det gjorde jag igår, den 3:dje december är min födelsedag. Ska käka tårtan idag, en dag försent, men ändån liksom, känner att jag måste ha lite tårta när jag fyller år.. Ioförsig var jag på espresso house med Hanna och Filippa igår, vilket var supermys. Och imorgon hade jag tänkt köpa en iphone 5c, tror jag, eller en femma men jag tror det blir 5c eftersom den är lite billigare och mkt bättre. Har önskat mig pengar till en sån i födelsedagspresent så nu jävlar ska jag ha en iphone, bye bye nokia shit. På bilden ser ni även mitt nya (favorit)objektiv, 50mm., tack för det pappa!
När jag kom hem från skolan gjorde jag varmchoklad och drog på mig mjukisbrallor, det är så jädrans kallt ute så man får mysa ner sig när man kommer hem. Nu ska jag checka pinterest, så ni får ha det gött. Kramis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback