FOTO & VARDAG

Dålig uppdatering :/

Hej! Fick göra ett mobil blogg inlägg nu eftersom min dator segar sig rejält! Är riktigt trött, vet inte riktigt varför.., beror väl lite på vädret, man blir liksom så nere av det :/ Har varit på stan ieftermiddag med filippa, köpte några smycken och så tog vi en fika, trevligt :) Hoppas ni alla haft en bra tisdag! Nu ska jag plugga lite till imorgon för vi har redovisning! Ha det bra, Kraaam <3
(kunde inte ladda upp ngn bild)



Sv: Haha okej:) Jag har nyss kommit hem från stallet:)
haft en bra dag?

2013-01-29 · 18:16:23

shoo bree!
Ska vi vara sjuka imorgon så slipper vi redosviningen imorgon? jag vill innnnnteee! ://<333;**

2013-01-29 · 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback